keep on thinking

igår kl 22 cirka vaknade jag av skenet från min mobil, sms från ellen, *** imorgon hämta mig halv sju. yes tänkte jag sen somnade jag om illa kvickt kl 0615 idag fick jag ett sms från ellen ring när du är på väg.
nu kanske ni undrar vad jag och ellen hade för oss kl 0630 en onsdag morgon.
mhm nu är ni allt bra nyfikna...

ledtrådar

bilfärd
inte?
gult gummiband
inte?
dusch
kan du inte?
blött
börjar det brännas?
1000m
nu tog du den?
enormt duktiga

facit (för tröga människor)
Jag och Ellen har simmat 1000 meter på rosenlund. Vi pallrade oss dit kl 0630.

och igår lirade jag boll, min häl gjorde inte ont wä. så nu känner jag att slim fit ligger steget nära..
extremt nära med tanke på att jag bakade muffins till frukost igår åt upp 10 stycken.
beachen kan dra åt helvete, choklad är bättre än beach i vilket fall.
men banta på.

imorgon ska jag hämta ut maia biljetter emmaförf-n. and i found this boy nanaa.

Ps. en kommentar om hur duktiga vi var är mer än välkommet, så kommentera för h-lvete.
eller så kan ni skriva hahaha för jag fick just mycket jobb att göra, ozzy bajsade på mitt skrivbord, ja han är dålig i magen och ja det är diarre. stackars honom, stackars mig.


jag älskar att blogga. jag är så himla bra på det, det enda jobbiga är att jag inte får använda svordomar vilket jag är expert på, men om jag skriver f ordet kan inte ellen&mathilda läsa detta på sina jobb och då förlorar jag ju hälften av min läsare. katastrof. (skrattfest)





is't ironic?

Kommentarer
Postat av: els

haha vad rolig du är..VI var himla duktiga där i morse;)

2009-03-18 @ 15:38:36
Postat av: Anonym

vi är bäst

2009-03-18 @ 15:39:59
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback