kommunikation

ett meddelande till ellen!
jag ska lira fotboll ikväll så jag kommer bli svår att nå. jag plingar dig efter matchen om du inte svarar då så kommer jag och hämtar dig kl 0700 imorgon bitti. vi ska simma. Hoppas du kan läsa detta.
ibland är det bra med blogg.

idag vaknade jag kl 0630 men jag gick upp vid 0721. ps. min chef är i sthlm. så jag tog lite sovmorgon.
det gick upp för mig en underbar tanke, vi har mjölk hemma! jag gjorde ett litet glädjeskutt in till köket.
ibland är mjölk det lilla man behöver. så flingor och mjölk blev det till frukost.
sen åkte jag och hämtade Linnéa, vi gick ca en timma i skogen, fy fan vad jobbigt det är att gå i skogen, munksjön är ju platt. backar suger.
har även passat på att tvätta en svart och en vit tvätt.

vid ett ska jag åka hem för att gå en till promenad, denna gången med ida! hon åker ju snart! då måste man passa på. sen ska jag även träffa emma för att hämta maia biljetterna.
sen kom lönen.. jag måste köpa spolarvätska. idag fick jag köra med frostig ruta, min skrapa suger. såg bara om jag lutade mig frammåt och neråt. stabilt.

får även bli en tripp till ica, mat är livet.

nej nu louise är din rast slut, back to work.
i love my job.


Kommentarer
Postat av: Anonym

yes yes nu såg jag detta. haha hann ju även prata med dej i bilen där innan;) din blogg är bäst ses kl sju

2009-03-25 @ 15:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback