L O U I S E

Min helg har varit toppen. igår slöade jag och andy till melodifestivalen, heja agnes.
Vi passade även på att laga tacos när vi var hemma hos mamma&pappa, så skönt att slippa diska.
Vid ett snåret ringde min mamma och då ville hon och pappa åka hem, dom hade nämligen varit i folkets park och dansat hela natten lång.

Idag började jag dagen med att äta nyttig frukost, ja jag måste börja nu, knäckebröd med ägg. och resultatet? jag är redan hungrig. Men det kan bero på att jag och mathilda gick ett varv runt rocksjön innan, en liten notis bara.
Vilket som för övrig var mycket trevligt.
Sen på hemvägen tog jag svängen förbi ett solarie och strålade min extremt bleka hy, det var skönt ska ni veta.
och resultatet? kräfta.
planerna för resten av dagen ser ut som följer, springa runt munksjön med Helén kl 1500.
Middag hos mamma&pappa 1600, kortspel, sen hem och kika på beck och måla naglarna, min svarta färg har flagnat sen länge tillbaka.

Veckan som kommer ser bra ut
Jobb:
Måndag - Fredag 0730-1600
Träning:
Måndag: MP + Step
Tisdag: MP+ Fotboll
Onsdag: MP + vila
Torsdag: MP+ Löpning/Fotboll
Fredag: MP+ Puls
Lördag: Ridning
Söndag : Löpning

Fika på onsdag med Ellen, det blir fint det.
Sen vad som händer i helgen, jag tror nog att det blir att vi sitter i soffan och älskar Carolines låt over and over igen.
That's my shit.

JUST DET. Ridningen i lördags gick jättebra, hästarna var så snälla så och anna också. Så jag ska åka tillbaka nästa lördag igen. Jag är ganska lycklig så att säg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback