ME LOVE

hey det är ta mig fan fredag idag, i love. men ni ska damn inte tro att helg betyder lugn och ro. nejnej ikväll blirre OTH kväll med mycket fett. imorgon blir det tidig uppgång och styra min röda pärla ut mot lekeryd. för att rejda. najs. efter en tur i skogen blir det hem för att ta på mig mina rosa glans tights jag ska på SCHLAGER kväll med äkta fantaster. haha ironi, jag ska ta på mig mina snortigha stuprörs jeans en oversize tisha samt inhanda en flaska vin och heja på Caroline Af Ugglas...  jag lär ju vara den enda. (om inte emma trippar dit så att säg)

på söndag måste jag masa mig ur sängen tidigt, hade tänkt att springa runt munksjön samt sola, och detta ska ske innan jag sätter mig i en bil som styr mot Linköping. Jag ska åka med till morfar. Han lever!
A bit läskigt att åka till ett sjukhus dock har inte varit på något i detta syfte sen jag var typ tre fyra. mhm



Sug och svälj.



lights will guide you home, and i will try to fix you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback