när jag går med dig...

bara två jobbdagar kvar sen är det helg och det innebär massa bra, myskväll, ridning, egen tid, träna, laga mat, sola.

idag började jag dagen med att gå en ny promenad slinga, pappa släppte av mig vid vätterstranden längs bort sen gick jag hela vägen tillbaka till kontoret, det var lite för långt för min smak så tidigt på dygnet. jag trodde helt seriöst att jag skulle svimma, jag blev nämligen svinhungrig och trött typ vid kålgården och då är det ju en bit kvar. bittert ringde jag pappa och möttes av "hejsan du har kommit till Taylor Thorén på TT storkök AB..." bittert bara att fortsätta gå.

men vet ni vad jag överlever. (psst ironi)



 mitt.

Kommentarer
Postat av: Eng

Psssst fin väska och ja gillar din ironi, den är så vass

2009-03-05 @ 15:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback