önskelista!

jag fyller som bekant år om lite mindre än två månader och min pappa är så diskret när det kommer till presenter.
JP (tidningen) har han redan nämt att alla behöver ha tidningen, och okej. det är faktiskt inte kul att äta frukost utan tidning.
sen idag när jag skulle beställa Linnéas present (hon ska få en sladdlös dammsugare) hoppas hon inte läser, men i vilket fall så skulle jag ringa och beställa det, så ska vi ge en till annelie med, man kan bara köpa dessa sugare i två pack. då kom problemet de fanns i rosa, i bet att linnéa vill ha en i rosa, och annelie vill nog ha en mer diskret.
så ja. jag besällde fyra (två rosa, två svarta). pappa ba ah men vad bra då är ju din beställd med, say what? så på tisdag får jag en för tidig present. en rosa dammsugare. ingen kan vara lyckligare än jag.

på tal om min moster så ringde hon idag. hon hade jobbat natt och var svintrött och allmänt förvirrad haha.
hon babblade på men det var roligt.

OCH vet ni?
idag har jag och ellen simmat igen! testade även att springa i vattnet, det sägs ju vara sååå bra träning 10 kilo direkt, då snackar vi direkt.  en viss val fick oss att gå på denna lilla övning.
sen bubblade vi lite där på morgonen vid åttasnåret.
fattar ni hur duktiga vi är? vi ska nog klämma in en simtur nästa vecka med, och sen några gånger i maj, sen jävlar.
vi lär ju kunna simma denna beach säsongen iallafall.

vi spelade match igår, vi förlorade och min hälsena är pippad igen. ett ord bitterfitta.
några andra som lirade match igår var hv, jag som hoppats i smyg på att dom jävlarna ska åka ut så vi slipper eländet fick bittert inse att nu blir det minst två matcher kvar. och om hv vinner dom tja då är det ju en finalserie också.
och till råga på altt spelar dom ikväll igen. och matchen går på canal+ yes vi har inte den..
men pappa erbjöd sig att vi kunde komma till ljungarum. WOHO hockeykväll ikväll fram med ölen.

imorgon blir det middagsmys hemma hos ida, INGEN ska dricka vin. jag vill helst inte dra en flaska själv, min vita månad fortsätter.
på lördag ska jag vara med emma, passande nog är vi dom enda som inte ska göra högskoleprovet.
sen på kvällen har jag inte riktigt klart för mig än, andy sa nåt om fotboll, film, fidde&helen, men helen ärligt talat fotboll portugal-sverige? finns ju inget tråkigare. fram med ölen åter en gång,
jag håller på att bli en sån sportfåne.. (snart med ölmage)

igår hade jag en hektisk dag. efter lunch.
orkar tyvärr inte dra allt jag gjorde. ingen skulle orka läsa ändå
men iallafall det roligaste var när vi blev stoppade i en poliskontroll.
emma hade inte bälte på sig, hon drog fort som fan på sig det och höll det så det såg ut som om hon var bältad.
det ironiska var att det första polisen sa va, så bra att alla har bälten.
ida började riva efter mitt körkort, ozzy skällde som en idiot och alice vet jag inte vad hon gjorde.
jag började blåsa och jag suger på att blåsa. alla skrattade, ellen ringde i telefonen.
det var kaos.
sen tillslut fick han ett utslag, NEG stod det, och mannen sa vet du vad det betyder?
min första tanke! JA det vet jag, man är inte med barn.
jag började säga samma tanke.. men kom på mig själv och sa istället, jaaa man är inte full, eller man har inte druckit.
tack och hej trodde vi, då knackade han på emmas ruta, emma öppnade..
- du det hänger en rem utanför bilen.
emma svarar oj förlåt

sen skattade vi en lång bit.

sa jag att jag&ellen simmade idag? det gjorde jag va?





den rosa, snart i en lägenhet nära dig!

Kommentarer
Postat av: Eng

Mohaha pippade människa! Het dammsugare med, och som sagt man är ju jävligt väluppfostrad när det gäller poliser och sånt ;P

2009-03-26 @ 15:05:01
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

http://click.double.net/?25669;188;10613



Eller letar du kanske efter ett jobb?

http://click.double.net/?25669;454;11268

2009-03-26 @ 15:13:43
Postat av: Anonym

hihi jag har den rosa (magenta) med =) hoppas allt är bra annars! puss

2009-03-26 @ 16:06:19
URL: http://mittlivikungsbacka.blogspot.com
Postat av: els

fan dig att du inte ringer och beställer från mej.hahah;)

2009-03-27 @ 10:17:20
Postat av: Lily ;)

Hahaha, tur att jag läste detta NU och inte DÅ ;p

Verkligen helrätt med rosa - bra beslut!



Ses! Puss

2009-04-15 @ 23:51:08
URL: http://lilysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, tur att jag läste detta NU och inte DÅ ;p

Verkligen helrätt med rosa - bra beslut!



Ses! Puss

2009-04-15 @ 23:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback