ryktas om

matmässa på elmia idag. mums!

igår cyklade jag glatt in till stan för att möta ellen och gå på step, tro fan anki har blivit akutsjuk och det är aerobics istället.
men vi kunde inte skita i det igen, så vi gick och tja det var ju inte så kul. roligast var att träffa ellen.

min vecka som kommer är planerad in i minsta detalj, så som jag älskar ni vet. hat till spontalitet. (psst ironi)

tisdag: jobb, löpning+fotboll. idag har jag även hämtat ut mina saker från ljuva ting, jättefint!
onsdag: kort jobb dag, sen blir det stallet eftermiddag+kväll, sen är jag ensam hemma så skönt.
torsdag: jobb, löpning HV-TIK
fredag: jobb, puls, Kväll med Helén, Fidde & Andy! kolla resa någon?
lördag: stallet, middag på hemma med HELA familjen, emilia, schlager (hejja carro)
söndag: flyttstäda, step 2 med HannaP (JA!) Kväll med ellen&erik och så jag och andy såklart. och visst ja pappa fyller år.

Fråga, när fan ska jag hinna springa fem kilometer som vi ska göra självständigt varje vecka? det går verkligen inte klämma in. får bli nästa vecka.

jag får lite panik. en gnutta bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback