stay with me honey

måste säga att jag tycker John M.e va på gränsen till bättre än själva huvudakten. " jag avskyr att sjunga fel" ganska klockrent. Han kommer till Hultsfred, men få se om det blir festival i sommar, borlänge känns alldeles för långt, visst håkan, visst vi har sett honom.. Visst the killers. visst?
Några fler bra band och i'm in.

Nu ska jag snart bege mig till en läkare, ja för att kolla min äckliga fot. igår kom det var igen så nu är det dags att få det fixat, ryktas om infektion och vad betyder det, jo pencilin i 10 dagar. inte okej. om jag nu måste äta det så hoppas jag på att jag kan börja snarast möjliga för nästa helg ska jag fan dricka vin.

i veckan ska mormor komma på besök till mig och andy, det blir mysigt, hon har köpt en kokbok till oss, söta söta mormor. på söndag ska jag nog följa med henne och mamma till Linköping för att hälsa på morfar. Känns bäst så.

Nu ska jag åka. Please låt det inte göra allt för ont i min fossing 

he's my heroin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback