TGIS

jag älskar söndagar. jag älskar att jag inte drack igår. jag älskar att må bra dagen efter.
and guess what. sen kl 0900 har jag städat. jag är så duktig.
nu har jag bara ett rum kvar, gissa vilket.. jo det min slöfock till pojkvän ligger och sover i.

snart ska jag äta frukost. det blir ägg.
sen ska jag städa klart det sista rummet och efter det ska jag upp till a6 och sätta sprätt på mina sista stålar.
ikea here i come, det ska inhandlas ramar och lite småskit.
vi har så enormt stora fönster så jag måste köpa nån feting grej som jag kan ha i fönstret i det blåa rummet.
jag är verkligen taggad för att stångas med alla skrikande småkids.

ägget väntar. det är knappt man vill steka, för då blir spisen smutsig och det bli ny disk. det är inte ball.


nästa vecka är det fulla muggar igen
-ridning
-fotbollx2
-match (!)
-middag
-lön
-jobb
-mhm livet är ett litet helvete.

älska ironiska sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback