vård av sjuk hund

jag känner för att berätta om min helg.

i fredags åt vi godaste på la dolce vita, sen film mys hemma hos mig&A.
lördagen blev en stressad historia, stallet 11-14, hem duscha dress up for middag på hemma, och den var dödligt god, först lax, perfekt. sen hummertortellini, efter detta kom huvudrätten oxfilé med potatisrösti och till efterrätt blev det chockladtryffel för min del, med färska hallon. mums.
sen bar det av till emila, där satte jag mig en centimeter från chipsskålen. är man igång är det bara att fortsätta right?
sen senare slank en dumlekaka ner av bara farten.
men jag drack vatteb hela kvällen, så ingen jobbig morgon dagen därpå iallafall.

söndag = storstädning av gamla lägenheten, kommer inte sätta min fot där ever igen. fint är det.
sen åkte jag och andy och handlade lite till kvällen, det vankades tacokväll med ellen & erik, en mycket trevlig tillställning, jag bidrog inte så mycket i matlagandet, andy gjorde mest (läs allt) ellen var mer aktiv än mig och erik kom insläntandes när allt stod på bordet, service.
efter en god och stark middag entrande vi soffan och kollade på en thriller. mhm. jag kollade hela tiden.

men nu är det dags för vecka 12 och jag planerar att aktivera mig lite mer, hoppas min hälsena pallar.


träning blir som följer.
måndag. ridning med linnéa. YES
tisdag. fotboll (jag ska försöka)
onsdag. sim (ellen?)
torsdag. fotboll inkl löpning (jag ska försöka)
fredag. total vilodag, inte ens promenad.
lördag. match om min häl pallar
söndag. ridning men anna

nu vet ni. skratt


Kommentarer
Postat av: els

sim onsdag morgon ställer jag på! hahha är du med;) love

2009-03-16 @ 16:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback