you and me and everyone we know...

fint väder känns lite boring att skriva om.
alla vet ju om det, alla är nog lika glad. so so what.
min dag idag har börjat pissigt. gick upp duschade, håret ville inte som jag. så därav ser jag ut som en plattfisk.
cyklade till jobbet, har inte cash att tanka. annars skulle jag lätt tagit bilen.
kom till jobbet var taggad för en promenad med hundarna. men nej. mamma börjar 1130.
så nu har jag tappat suget. men jag får väl gå med dom efter lunch.
och jag hade tänkt att köpa frulle efter promenaden, men i.o.m att jag inte kom iväg på promenad så blev det heller ingen frukost. så jag har suttit och surplat vatten sen kl 0800. men snart är det lunchtimman.
idag blir det lax&broccoli. broccoli min bästa vän sen barnsben.

ikväll ska jag cykla in till torpa och sola. sen ska jag hem och kolla på första av HV - Frölunda. för vet ni vad som händer kl 2000 ikväll i mitt liv, JO löpning 3 km + fotboll en timme.

Och just det, jag orkade aldrig baka igår. Så jag gick till ICA och köpte en påse chirre, blanda till mig en tipp.
Är det lillördag så är det.


jag glider med. livet är glidigt. speciellt med en halv påse chips i skafferiet, mitt egna skafferi.
mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback