you just can't forget me

SÖNDAG

sådär ja, nu mår jag bra faktiskt. jag hatar att vakna svintidigt och känna känslan av att inte veta vart man ska ta vägen för att man mår så otroligt dåligt, jag kunde inte ligga ner, orkade inte stå, så jag satte mig i duschen det var nice. sen blev jag väldigt hungrig, insåg att jag inte käkat på många, för många timmar, så kl 1100 satte jag igång att koka makaroner och steka bacon. gott var det. sen ringde mamma min, jag var inte riktigt på humör för att åka bil till lkpg, så jag stannade hemma, och vips så blev jag hundvakt. men men jag älskar ju dom små liven.
i utbyte för att passa dom krävde jag 500g FETT, jag har bakat! muffins! och vet ni? jag lyckades, för första gången ever.

jag har även hunnit med att gå en långpromenad med mina små älsklingar, gissa om dom blev skitiga, gissa vem som hade städat lägenheten idag även, går man upp kl 0800 hinner man med mycket på förmiddagen, det ni.
yes så det var bara att leda in vovvarna in till badkaret och bada dom, det var mysigt.

detta har varit en bra helg, emma i fredags, fettokväll så som vi älskar, ridning i lördags min största rival någonsin. i dubbel bemärkelse. sen schlagerfest, och måste säga att sällskapet var helt underbart.
kvällen slutade dock lite konstigt, men aldrig fel med skjuts hem. så jag får tacka christoffer, anders och andy. haha

MÅNDAG 0954

jag hade visst glömt att publicera detta inlägg så jag fortsätter väl glatt nu. igår kväll ville andy annat än mig, jag hade planer på att baka scones och kolla på beck, han ville vara social och gå på bio ( helst med ellen&erik ) synd att iten inte kunde, nästa vecka blir det istället.
Men jag och andy misströstade inte länge vi bokade in oss på två platser på filmen män som hatar kvinnor och jag tycker att den filmen var något sjukt obehaglig. men bra. Vi hann även med att äta lax/hamburgare hemma på Ljungarum.
Min pappa kan verkligen laga god mat.

Bion var slut vid 12 snåret vi åkte hem somnade som två stockar, en var ledig idag den andra var jag som själv var tvungen att masa mig ur sängen kl sju, för att över huvudtaget öppna ögonen idag på morgonen lockade jag mig själv med en kladdig muffins sisådär kl åtta. och det funkade. man kan köpa mig för choklad.

idag ska jag jobba till fyra ungefär sen blir det träning för hela slanten, jag var ju så enormt jävla bakis igår, fattar inte, så jag pallade ju inte att springa, så det måste jag ju göra idag. sen ska jag&ellen steppa om det är en bra ledare annars bettar jag på att det blir fika. haha vi får väl se om chokladen lyckas vinna över oss då med.
sen måste jag sola med. fan.

min pojkvän är så sjukt snygg. en tanke jag tänkte igår på bion. det får avsluta. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback