aqua

idag har jag på börjat en ny fas i livet. nu jävlar.
igår sprang jag först upp till stadsparken, men fy fan för att springa för nära inpå maten, jag höll på att spy så jag gick till linnéa och vi vilade upp oss lite. sen gick vi 4 km, sen sprang vi 3 km efter detta sprang jag upp till stadsparken från jordbrovallen sen ner över vattenledningsparken och hem. så jag sprang mer än en mil så jäkla bra är jag.
och bäst jag har ingen träningsvärk idag. gosh jag är så bra tränad just nu... (skratt)

idag började då alltså min nya fas. än så länge har det gått kalas.
men vi får väl se hur det blir i kväll. fotbollsträning. woho..

innan idag sprang jag förbi emma och vi beställde i taxfree katalogen.
vi klickade med oss:










mhm mhm mhm

Kommentarer
Postat av: ida

du är gryyym lovi !

Postat av: Engis

MHMM PISSBRUN är vår nya craving

2009-05-27 @ 10:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback