back on track

men hej
har ni saknat mig?
ne trodde väl inte det.
jag har varit i stockholm
om nån bryr sig
jag var på en kurs för ekonomer.
alltså fattade jag lika mycket som noll
jag bodde hos världens bästa moster
hon är en fena på att laga mat
vi sprang fem, sex kilometer i vackra stockholm
jag har åkt tunnelbana helt själv och
undrat varför människor springer till tunnelbanan när den går varannan minut
mer stressat folk får man leta efter
jag har shoppat massa
om ni är snälla kanske jag kan ta ett kort.
men ne. jag är ond. och lat
jag har kört bil fram och tillbaka
och mina stämband har skrålat b.la,
håkan hellström, miss li (bababarabababababa)
maia och hello saferide (ja jag glömde john hemma) fanfanfan
jag blev indragen i stockholmskan och började prata som cattis.
nu är jag hemma
så vart är alla välkommen hem kommentarerna?
mhm ni hörde.

ikväll är det fotboll jag ska vara i startelvan. undra vart. gott.
imorgon är det fredag
och på lördag är det fest. jag ska bli full och jag ska vara fin i mina nya kläder
och just det. jag glömde min favokavaj och min nya klänning i annelies garderob.
fanfanfan

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: FANFAAAR

hahah roligate inlägget evahh, fanfan du är så jääävla klantig gummsipummssiiizzz...OJAA VÄLKOMMEN HEM, SAKNADEN HAR VARIT OHERHÖRT TUNG.

2009-05-07 @ 14:48:35
Postat av: Lily

Jooodå, du har varit så saknad min lilla joggerbuddy! VÄÄÄÄÄÄÄÄÄLKOMMEN HEM ;D

Postat av: Lily

hhhhhrrrmmmmm......nu ska vi inte gå in på sånna petitesser....internet is all arrrrround us! Lätt att glömma att vissa bestämt vägrar skaffa denna goa invension.....även om det våkar va min kära mamma ;p

2009-05-07 @ 15:00:17
URL: http://lilysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback