cheap friday

bästa dagen på veckan är här.
jag har precis surplat i mig min frukost. nu väntar jag otåligt på att klockan ska slå lunch.
vi ska hämta in något smarrigt, kan tippa att det kan bli en mackmakeriet macka eller liknande.

igår satt jag i två timmar på youtube och kollade på ballar av stål. sen fnissade jag för mig själv hela träningen.
det var roligt. boll boll, jobbigt va, massa bollar.
frida kan vara livets målvakt, (spänner upp sig som fan när hon fick på sig målvaktshandskarna och säger stolt, jag skulle kunna vara målvakt bara för vantarnas skull, dom är ju asballa.)
sen att hon gjorde livets räddning (hon sprattlade som en fisk) är ju bara ett plus, hon kom springades och sa, såg ni räddningen? oh yes I did.

nu har jag en fredag som heter duga att se fram emot. efter jobbet ska jag åka ner till stan och möta min älskade lilla pojkvän. jag ska hålla honom i handen, kramas&pussas hela tiden. så att alla märker hur kära vi är.
haha skulle aldrig ske.
en puss, kanske två kanske jag får. och handen tja handsvett är inte sååå himla mysigt i längden va?
nej seriöst jag ska träffa andypandy i staden vi ska gå på jönköpingsmarknad, och jag lovar vi kommer gå där i cirka 30 minuter sen kommer vi få panik på allt och säga du det här va inget att ha va? så åker vi snabbare än kvickt där ifrån, så egentligen undrar jag varför vi ska åka dit... höhö äsh det ska bli kul.

efter denna panikångest situation på stan ska vi hem till Lj.. jag kommer då ge mig ut i skogen och springa, efter 30minuter i stan med hela jönköpings befolkningen behöver jag skogen och ensamheten ett tag. puh.
sen blir det grillning på hög nivå.. pappa har beställt hem typ 20 kilo kött av olika kaliber och ikväll blir det entrecôte
med crisscross och hemmagjord bea. det vattnas i munnen va?

sådär ja, då lyckades jag knappa ihop ett inlägg idag med. jag kanske har ett liv trots allt.











Kommentarer
Postat av: Engis

HAHAHAHAH 1. Älskar att du blivit fräslt av ballar av stål, en jobbig jävel är bland topp tre av mina favoriter med 2. Frida verkar ju roligast evah, låter onekligen som hon var en bättre målvakt än mig 3. om jag ser dig och andy hångla måste jag tyvärr döda dig, hoppas du förstår allvaret 4. skoooja bara det skulle ju aldrig hända 5. är sjukt avis på att du ska äta 5 kg kött, jag hoppas jag får fräsht kött ikväll annars blir jag ännu mer bitter 6. det ska bli så himla kul imon MOHAHA MVH. Emma

2009-05-29 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback