GAME

1232 ready set GO

jag har börjat dagen med simning och en shake. jag spyr.
idag ska jag springa så mitt mycket som mitt hjärta orka pumpa.
jag ska springa upp och ner upp och ner. på planen. match i sikte.
vi bara ska vinna och jag ska göra 10 mål. Minst.

jag är inne i en bra period nu allt är toppen förutom att mina armar är lite torra och behöver verkligen smörjas in.
men det är ju ett lätt fall att lösa.
och hey på lördag ska det bli 20 grader och sol. gissa vem som ska solaaaaa?
WOHO i love my life.


nästa vecka när mamms&papps är i sorento ska jag hinna med:
grilla. åka till gränna berget. sola. springa. tvätta. laga god och nyttig mat. gå promenader i skogen. packa till turk. växla pengar. umgås. 

1241 fan jag är inte snabb...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback