hallon och blåbär

nu har jag precis varit ute och sprungit/gått i över två timmar. och resultatet är trött.
jag har precis mixat ihop mig en smoothie med vaniljyougurt (!!!) mjölk, is, hallon, blåbär och banan.
banan smaken tar kommandot om man säger så.
jag kan inte säga att jag älskar smoothie för det gör jag verkligen inte, jag sitter och klämmer i mig det, men man kan lära sig allt. det tror jag stenhårt på.
och jag ska lära mig att tycka om smoothie.

idag beställde jag hem en klänning till min födelsedag,

                      



jag tänkte först beställa den i aprikost, men så var den slut på nelly.com och envis som jag är letade jag febrilt på hela nätet och hittade tillslut rare fashions hemsida och då visade sig att klänningen var babydollrosa alltså inte min färg, så det fick bli en vit, lite student jag vet, men jag ska matcha den med ett par gråa (heltäckande) strumpbyxor, samt höga svarta skor.
vi får väl se..

nu ska jag sova, jag måste vara på topp imorgon för jag ska vinna vårruset...

Kommentarer
Postat av: Lily

VAD SÖT DEN VAR! Du blir säkert skitfin i det :)

Tack för idag! Puss

Postat av: Sara~Candis

Såg den i verkligheten på en tjej på krogen i helgen :) supersöt.

2009-05-11 @ 22:12:58
URL: http://candis.se
Postat av: Petro och Jossan

Hej fin blogg :) Kolla gärna in våran fina blogg:)

2009-05-11 @ 22:16:04
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finfin blogg!

2009-05-11 @ 22:16:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback