inte måndagsbarn

jag&andy har inte tvättat på snart tre veckor... jag hittade en rent linne idag. glad blev jag, till lunch åt jag kycklingcurry gryta... gissa om mitt vita linne höll sig fläckfritt? nah inte.

vi vann inte igår, jag gjorde inte tio mål. jag sträckte min muskel på baksida låret. men jag var inte allt för bitter trots det..
jag kommer ändå inte kunna träna nästa vecka (hundmamma) sen veckan efter det drar vi och jag vill inte skada mig, för om jag skulle t.e.x bryta benet skulle jag inte få flyga. deni. skulle inte vara ballt.

dagen som kommer är inte fel, bossen åkte precis iväg och kommer inte hit mer idag.. därav bloggningen.
efter jobbet ska jag sola, slappa och till sist träna.


mah inte är det nya it.
 




snart är det helg igen den är verkligen efterlängtad.
på fredag blir det till att springa en runda efter jobbet, sen på kvällen har jag inget planerat än.. så jag är öppen för förslag. tidigt lördag förmiddag åker jag hem till mamma&pappa för att springa i skogen, och här gäller det att börja tidigt för det spås sol i jkpg på lördag så jag ska boka in ett möte i badenbaden stolen kl 1200-1500.
på kvällen är det lite festligheter i stan. det är trevligt, så det blir lite grillning, lite mingel, lite vin, lite uteserveringar. MAHA
sen är det söndag, då tar jag mitt pick och pack och flyttar till Ljungarum för att bli hundmamma en vecka.
det första jag ska utnyttja när jag bor i hus är tvättmaskinen.





detta var nog allt jag hade att skriva idag... nu ska jag logga in på spotyfi och lyssna på håkan&maia.
so long suckers



Kommentarer
Postat av: Engis

INTÄ är INTÄ SÅ OPTIMISTISKT SOM DU FÖRSÖÖÖÖKER MÄÄD HÄHÄH JAG ÄR INTÄ BITTER NÄJ NÄJ MOHAHA

2009-05-28 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback