klängapa

igår kan jag ha haft en av mina mest aktiva dagar ever.
och idag är jag på grund av detta väldigt trött. och då menar jag väldigt.
jag och andypandy gick upp 0720 och vi åkte från lägenheten 0730, gissa hur snygg jag är idag.. haha
frukost blev hemma i ljungarum ÄGGmacka såklart.

igår var det get together med alla ljungarumsvänner och det var trevligt! satt och tjötade i timmar som vanligt.. 18-19 juli i sommar blir kul! på tal om det blev jag väldigt sugen på att kolla stugor nu. lollo börjar jakten på den perfekta stugan NU.
jag i min hurtiga dag igår cyklade till mathilda, det var en bit. så att säg.
hem tog jag rygg på en brud som cyklade förbi mig precis när jag påbörjat min hemmårfärd. och gissa om jag var lycklig jag kunde cykla med henne ändå till hälso. vi var cykelbuddies, bara att hon inte visste om det.

och nu slog det mig, om en månad åh vad jag längtar, det ska bli så förbannat kul. sol sol sol och massa vin&mat.
tiden rysar ju fram så jag kommer ju knappt hinna blinka så sitter vi på planet dit.

nenuni. blir det jobb, sen blir det lunch och långprommis med hundarna.

försök inte nå mig idag, min mobil är glömd hemma. och jag orkar inte bry mig.





jag hittade ingen bild med alla fem på, så det fick bli två bilder!



imorgon är min och andys dag. räkor och aioli älskling?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback