pangpangbangbang baby

jag planerade min egen död idag i skogen, samt hur man stoppar en blödning på en liten hund, kom fram till att strumpa kan vara den bästa alternativet.
och varför alla dessa tankar?
JO jag gick sexan i skogen idag. på morgonen och hörde skott (pangpang) och ja det finns en skottbana i skogen, men vem i helvete är där nu?
jag skulle passera denna skjutbana, tankarna gick allt från nu är det en alkisgubbe med ett fettgevär till nu kommer jägarna skjuta ozzy i tro om att det är en vinterhare.
jag kopplar hundarna då jag ser tre män. fortsätter att gå. och vips så är männen helt borta.
jag börjar seriöst tro att jag är psykist störd. men så kommer dom fram, och nej det var ingen alkogubbe och ozzy blev inte skjuten, det var tre poliser. jag andas ut. (nej jag tänkte aldrig tanken, dom kanske jagat en mördare här i skogen, tack och lov) jag tänkte mer aha dom övar. tur var väl det.
dom hejjade glatt jag sa hej lite nervöst. och gick kvickt vidare.
och så började min dag.
det händer fan alltid mig.

igår sprang jag vårruset! på ynka 25,07. hur duktig är inte jag då? sen spurtade jag till träningen och tränade ett sjukt jobbigt pass med fotbollen, sen åkte jag hem och åt pizza. mohaha

sen har det nog inte hänt så mycket mer. men inte illa pinkat ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback