rötter och fötter

jag känner mig själv. jag åkte till marknaden vi fick den näst sista parkeringsplatsen i hela huset, högst upp!
vi gick på stan i 30 minuter vi gick inte in i en enda affär, jag fick panik av att bara kolla på högen av människor utanför gina. jag ville fika, men tror ni själva att det fanns plats..
nej vi åkte till a6. japp. där var det lugnt och skönt. jag gillade det, jag köpte med mig ett par jeans shorts och en tisha.

sen snubblade jag på en såndär tre försäljare och vips blev jag med ny mobil, ingen aning om vad den hette men billigt va det,  jag ska byta nummer under sommaren. men ni som vill ha kan ju fråga.
tjalalala jag har en ny mobil.
den är silver.

på tal om snubbla, så sprang jag och mamma i skogen. sex kilometer, mamma sprang i väg 10 minuter innan mig, jag kom ikapp henne efter ca 4 km. och sprang i hennes tempo för att vila lite, sen tröttnade jag och sa lite tjäckt ska vi inte öka lite? och så sprang jag om, mamma sa då, det är så mycket rötter, jag vill inte snubbla. snubbla? äsh det gör inte jag tjoar jag glatt tillbaka. och kutar på. två minter senare tro fan jag snubblar på en rotjävel, tro fan jag flyger, och ja tro fan jag skrapar upp hela armbågen och knät samt får ett härligt blåmärke på höften.
tilläggas bör att jag öven trillade på en stig med massa pissmyror så där låg jag höjden av förnedning att trilla, svidande smärta i hela kroppen samt pissmyror överallt. deni. slå den om ni kan.
men som man säger, det är bara att va pået igen, imorgon ska jag springa sexan och jag ska ta mig fan inte trilla.

kul dag va, ny mobil, nya kläder, fika, och en bell. WOHO

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback