run run run

idag steg jag upp klockan 0830 för att äta frukost, för att hinns smälta den till kl 1030.
vet ni vad jag ska göra? emma vet mycket väl.
vi ska dansa..(tänk knäckbrödskillens dialekt)  ne skämt å sido vi ska ut i skogen och springa.
3km uppför 3km neför. sex kilometer totalt alltså. vi får väl se hur det går, emma envisas med att ha musik i öronen, jag har laddat upp mitt batteri på min ipod som har låtar från  2007 känner att det kommer vara mycket skaka rumpan / centrum låtar.
jag som annars brukar springa utan musik och lyssna på friheten.
men som sagt envisa är klurigt.
jag är även en sån som springer och tjötar med den andra, men den möjligeheten lär ju inte finnas idag.
sen får jag se om jag tar med ozzy! det är så synd om alice. om jag bara tar med ozzy, men det är jobbigt att hålla koll på bägge och ozzy är självgående, han sköter sina egna buissnes.

fick ett sms från math och dom är på svensk mark. WOHO jag har saknat risgrynen!

nu ska jag lägga mig i sängen för att läsa mötley crüe. jag äcklas samtidigt som jag älskar det.
och just britney spears till sverige. kan vara värt, men biljetten är lika dyr som en hultsfred biljett.
så vi får se.

och elli du är min lilla stjärna. tack för en lovley eftermiddag.

hepp tagg för spring. bye

Kommentarer
Postat av: Lily

Hmmm, det går lite trögt med inläggen här i din blogg tycka



Va duktig du är! När var du där? Jag var där mellan 9-10 i morse. Spelar ni match på planen borta vid Munkis??? Jag och Diggen kanske skulle ta och komma förbi :)



Ja på Måndag kör vi! Funderar faktiskt på att jogga imorrn, så att jag kan impa på min PT sen ;D



Ses! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback