sju kronor.

igår blev det en väldigt roligt och spontan kväll. efter jobbet åkte jag till ljungarum för att springa den ack så jobbiga sexkilometaren i skogen. det gick bra. ozzy var med mig och jag blev inte mördad eller våldtagen i skogen.
sen åkte jag hem och duschade och dylikt. kvällen spenderades med ellen&andy. det var jävligt kul, och jävligt ironiskt.
vi lagade mat (som ni redan vet) och det blev gott. ellen hade med sig sina fantastiskt goda cupcakes som vi stoppade i oss under filmen what happends in vegas.


nu har jag precis stigit upp (sent för att vara mig) hade tänkt att sno ihop lite frukost. idag ska jag testa att göra smoothie den min kära moster gjorde drack jag ju faktiskt upp och jag brukar hata smoothie. livet kanske har vänt.
dagens övriga planer är
- springa
- sola
- fieeesta (aka dricka kopiöst mycket vin)

om två veckor är det en stor stor dag. en stjärna föddes. för exakt 21 år sen.
skratttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback