sunshine

idag ska jag njuta av vädret.
jag ska springa en mil
sola
äta lunch ute
gå en promenad i skogen.

veckan som kommer... fotboll x 3 jobb emma simma promenad skogen och jag.
på söndag flyttar jag&andy hem till ljungarum en vecka. mamma&pappa ska åka till sorento (italien) i en vecka.
och det ska faktiskt bli lite skönt att bo på ljungarum igen. slippa byggarbetare, kunna springa i skogen varje dag, ica kortet...
blir garanterat grillning, solning långa promenader med hundarna och massa kortspelande.
jag tror att veckan kommer gå snabbt som fan. och det bästa med det?
två dagar efter dom har kommit hem drar jag och emma!
det ska bli så jävla skönt.

nejni. frukost? dags va?


15 - snartsnartsnart



 


Kommentarer
Postat av: Matilda [foto och mode]

grattis´på födelsedagen(:<3

fick reda på det genom din kompis blogg^_^<33

Postat av: Eng

2009-05-25 @ 23:18:46
Postat av: Eng

Hahahahah <3 <3 <3

ps. längtar till turkey ds.

<3 ;P

2009-05-25 @ 23:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback