TGIF

bitterheten från igår har lagt sig.
jag insåg nämligen nyss att det är fredag! vart tog veckan vägen?
helgen som kommer känns bra redan nu.. ikväll blir det två rätters med andy.
jag ska laga maten, ni kan få en liten glimt av vad som kommer serveras på gräshagen ikväll:

- färska räkor
- aioli

- färsk potatis (tänk ugnssteka)
- feta ost
- kyckling
- bea sås
- körbärstomater

- broccoli
- färsk svamp (japanska)
- riven ost

- honungsmelon.


mhm erkänn att det vattnas i munnen.
men innan denna delikata middag ska jag ut och springa. i skogen. mums
imorgon blir det tvätt&städ med min andra halva. SEN kommer helgen stora happening
FEST. jag har två flaskor vin. och kvällen spenderas hos emma. fifan. som för övrigt skolas in idag. hoppas du har det bra för fan.


glömde säga att jag och ellen simmade igår. fanv ad vi är bra. så jäkla kul att simma och tjöta om allt i livet.
och hon bjöd mig även på cupcakes som var sjukt goda. tack pärlan.

NU lunch. woho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback