tid är överdrivet

tjugoett. min absoluta favoritvecka i livet..
cupcakes, match, löpning, partaj, släkt, 21, ett, mat, sommarstugan, värnamo, promenader, ellen&erik, back,
linnéa, ozzy, skogen, FREDAG.


23 dagar kvar tills jag och emma lämnar allt och bara drar. det kan bli den mest välbehövda veckan detta året.
åh jag ska nog skriva en liten packlista nu.
jag och emma har redan kollat in det vi ska köra i taxfree katalogen, det blir:
tre liter vin
solskyddsfaktor
massa godis.

sommaren början så sakta planeras in. 18-19 blir det helg med brudarna.ellen&ida fyller år. då blir det fiest!
jag och andy firar 2. sen blir det massa fotboll. och så måste jag&andy boka in nåt kul. en resa. han&jag.
sen ska vi ju bo en vecka på Ljungarum. grilla varje dag. Lätt.

mitt huvud värker, jag har troligtvis migrän... för första gången någonsin.  jag mår piss.
men vem har tid att vara sjuk nu? inte jag? och garanterat inte emma heller..
mera stress yes yes yes,
hjärattack tack tack tack.



idag lyssnar jag på henne. let it fall.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahah dör ju, så jävla kul äruuio

2009-05-18 @ 22:12:28
Postat av: Lily

Heeeej!

Usch jag vet inte. Imorrn är jag i skolan till 16:00, på torsdag är jag ledig men kommer antagligen att behöva sitta med en uppgift i skolan (tiden kan iofs anpassas så att vi hinner gå på stan innan/efter), fredag är jag ledig, men samma som torsdag (uppgiften). Så torsdag eller fredag....vilken tycker du???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback