I give my own time


igår somnade jag i bilen hem idag har jag ont i nacken.
igår tänkte jag skippa fysträningen och spendera kvällen med luke, brooke. peyton mfl.
men louise fick mig på andra tankar när hon undrade om jag var sjuk eller varför jag inte tränade.
så jag hängde med, jag hade ju faktiskt ingen bra anledning, lat?

idag fick jag mitt paket från syster lycklig, ljusen visade sig vara minimaliska så jag måste hitta en ljusstake för SMÅ ljus. (ja ni kan skratta, det var kul)

det blir lixom inte alltid som man tänkt sig. men jag mår bra, förutom nackvärken och träningsvärken.
ikväll ska jag spinna imorgon är det roadtrip och på fredag är det fredagsMYS.

och växjö. fifan. kul ska det bli.

suckerfucker nu ska jag äta lax. (jobbigt va? god jävla lax)


                                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback