let's start a band, and act like we dont give a damn

tisdag. jaha. igen.

jag & linnéa började dagen med våra bollösa hundar (interntskratt).
Vi traskade en sväng i skogen (3,8 för att vara exakt)
sen hämtade jag ut mina paket på Línnéas tobak, och JÄVLAR vilken julgransfot jag har köpt mig, så JA jag måste köpa mig en jävligt stor gran... haha

igår va jag emma, eliin&friday på HV - LHC och tur nog vann HV (elin är från linköping och hejjade på sitt LHC)
men det var en trevlig kväll. jag skrattade mest åt elins historier om bilkörning. go brud.

veckan som kommer är full som vanligt:
fysträning
spinning x 3
myskväll andyboytoy (onsdag)
idol middagsbjudning (ohlala)
jobb jobb
lagfest (sluta drömma om få... )
fila på låten

                            xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback