me me me

                                   

en stund för mig själv, en stund att ta reda på nästa steg. 
jag har inget mer att säga. kanske aldrig mer. 

fuck och suck.
när en dörr stängs öppnas en annan.
när en person försvinner ur ens liv kommer en annan in.
got the point?




slut med det djupa. jag har haft en trevlig söndag började med att spinna med min mamma klockan 1100 (jag är en sån träningsböna) sen käkade jag bullar hos emma.
senare klockan två hämtade jag upp linnéa emma&ida, samtliga skulle hem till ljungarum. och fira pappsen.
jag&mamma&linnéa plus samtliga hundar gick en timmes promenad i skogen, svettigt.
när vi kom hem, avnjöt vi en trerätters middag. sen rullade samtliga L, E , I mot stadens gator igen.
och här sitter jag nu. ska precis knäppa på SATC filmen, jag behöver lite feelgood film nu.

MAH jag är så förbannad. i veckan ska jag vara glad alla dagar, hela tiden, jag står inte ut med det här.
och nej jag har inte PMS. (jag har JFV)

nu ska jag stänga av allt socialt nätverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback