NERÖ

grisen lyckades inte få mig. jag har inte en gnutta ont.
tror det handlar lite om inställning och hur uppmärksamkåt man är.
det värsta jag vet när det gäller facebook uppdateringar är: jag är så sjuk, tyck synd om mig.
nej jag tycker inte synd om dig. inte en chans. lite feber och ont i armen. shit man kan ju dö av det, eller inte.

ikväll ska jag laga gourmetmat åt mina hjärtan, kolla på idol och skvallra massa.
sen ska jag även vara hundvakt, istället för dagmatte, ska jag vara nattmatte.

och imorgon är det FEST. (jag ska uppträda sjungades, haha sucker det kommer inte ni få ta del av)
detta kommer bli en bra helg. mitt liv är bra nu. jag tackar nog grisen för det.

HÖRS DÅE

                                  
                                                  kan vara en av de bättre platserna på jorden ♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa

KRAM på min nattvakt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback