new record!

jag måste vara sämst på det här med blogg.
innan var jag en fena på att skriva och berätta om mitt liv, nu har jag fullt upp med att leva det.

i helgen har jag och min älskade varit i norge och hälsat på Marcus & Lina. Jag har haft en toppen helg med många roliga stunder, (dock fattade jag inte alltid språket) i lördags hade vi den stora Halloween festen, och halloween är STORT i norge, alla hade klätt ut sig till max, sprayat håret med färg, måla hela ansiktet, köpa peruker, kläder osv. jag var en vanlig häxa och andy var en kizz medlem. (sjukt sexig)
festen var underhållade, dock som vanlig efter en flaska vin blir jag extremt trött, så jag gick och la mig under alla kuddar i en soffa i ett rum där vi inte vistades, och nej ingen hittade mig. haha och jag somnade.  sen vaknade jag igen vid halv tre. haha då var festen fortfarande igång.

de andra dagarna åkte vi runt i norge, shoppade, lagade mat, spelade kort, tittade på film..
igår var det dags att bege sig hemmåt och hemresan gick jättebra, väl hemma i jönköping skulle vi möta upp paps på nybergs för att han skulle lämna in min lilla ford, men nej då startar inte min lilla bilfan och det blir ett jävla jobb att fixa allt. orkar inte dra hela storyn men nu står bilen på nybergs och just i denna minut är det någon som kan som fixar. thanks GOD.

annars har jag mest gjort det vanliga, tränat, jobbat, festat, umgåtts osv.

idag ska jag ut och springa med emma och efter det är det fysträning som gäller, ja i torpa är det så att damer och herrar har fysträning ihop. så ja idag börjar vägen mot en biff lollo.







och om jag nu inte kommer skriva här igen på nån vecka så är jag upptagen med det här:

7/11 - inflyttfest emma
8/11 - farsdag middag
15/11 - R examen
16/11 - Hockey med hockeybrudarna
21/11 - Lagfest
27-29/11 - Hundvakt
1-2/12 STHLM
5/12 - Julfest
plus att jag ska jobba heltid och träna typ 100 gånger också. 

ses 2010 hörrni. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback