roadtrip

HEY.
jag hade världens sämsta fylla igår. punkt, nu pratar vi inte mer om det.
eller jo. så ni får småle lite åt mig, och jag kan garva åt det här senare i livet.
eller okej ni får lite ord. priset hamnade i soptunnan, jag hamnade i badkaret, GUD vet vart mina smycken är, andy är världen bästa pojkvän. frida är världens bästa fotbollskompis. foot of afrika är världen sämsta vin. jag sjöng alla älskade oss. jag kom inte ihåg vad jag sjöng. jag var glad fram till klockan ett, sen satte snefyllan in. jag gick hem. men jag älskar mitt lag, jag trivs i deras sällskap. de får mig att le och glömma bort livets bekymmer och för det är jag evigt tacksam. fotboll är min grej, mitt sätt att vara lycklig. när allt annat i livet kan vara så fel. och jobbigt.  paus för att tänka, är jag fortfarande full? 

jag är så inne i one tree hill igen (tack vare emmapemma) så nu tittar jag om på säsong fem, och jag har redan sett två skivor (emma min lilla lärling, så här går det när lollo kollar på serier, klar på en vecka.)
iallafall, jag ÄLSKAR den serien. dock känner jag lite spontant att det händer ungefär lika mycket drama i mitt liv just nu.  

nu ska jag kolla vidare. 



haha sjukaste, jag trodde min lägga sig och sova i badkaret tog priset den här helgen, men tydligen finns det konstigare saker man kan göra  xoxo / lolo

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback