take a picture

 

 

jag skulle precis lite glatt säga, nu när jag kopplat in internet till min dator så ska jag visa er alla mina snygga bilder som jag har på den, men haha virrpannan som jag är kommer på när jag är i fullfärd att ladda upp en bild, så trycker jag på ladda upp ny fil, DÅ inser jag att jag har andys dator i knät. my gad, sen när blev jag den här virriga bruden som somnar i badkaret på fyllan, gå vilse i skogar, springa på kor i skogen, spärrar bankomat kort, sa jag att jag hittade mina smycken i mina skor? när blev det såhär, haha jag brukade vara världens redigpelle som hade stenkoll på allt. men som dom säger i reklamen, plötsligt händer det. (igen, igen och igen)

så det blev inga snygga bilder, det blev en bild som symboliserar mig just nu, och med den menar jag, fokus på helt fel saker.

 

sa jag att jag gick vilse i skogen påväg till jobbet idag igen. att jag aldrig lär mig.

ingenting förvånar väl er längre, när det gäller mig. MEN det var frida som tappade bosses vinflaska inte jag! en liten notis bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback