ÜLLARED

091113 fredagen den trettonde.

igår åkte jag, Linnéa och Emma(hoppade på i sista minuten, aka kl 0550 igår morse) till ullared.
kl 0600 styde jag DJL mot ullared med en uppgift i huvudet, sätta sprätt på en stor summa pengar!
vid åtta var vi framme, sen började racet, jag köpte MASSA kul, mycket julsaker, två HETA kuddar, lite mat, lite rengörningsmedel. notan slutade på..... DE NI (vad som händer i üllared, stannar i üllared.)
senare på kvällen var jag och friday väldigt spontana vid halv sju bestämde vi att vi skulle gå på hockey.
sagt och gjort vi missade introt och sången men so what (i'm still a rockstar)

ikväll har jag blivit utsläng. (jag överdriver inte, tyyyp) så jag har tvingat in mitt sällskap till en god vän. det krävdes bastu, tacopaj och OTH, sen var h♥n såd.
och imorgon blir det växjö. ♥

                                                 hejpa.jpg image by lord_owen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback