you know you want me...

                   
                    

här ligger jag i sängen och skriver en nattblogg.. (kan det vara bloggberoende på gång?) jag har precis kommit hem, eller nej där ljög jag, för en stund sen kom jag hem, jag har tillbringat hela eftermiddagen och kvällen med..... nu blev ni nyfikna va. ellen och emma! först skuttade jag&ems runt på ett menlöst pass, ja jag gjorde nog inte åt många kalorier, idag var friskis inte så kul. sen bastade vi, efter ca fem minuter fick jag panik och sprang ut i duschen (tydligen med mascara runt ögonen, sexi jag vet) sen hämtade vi upp elsabelsa och åkte till A6 jag köpte endast en flaska vin och en flaska whiskey (imorgon ska jag bli fyll och rökig).
vi passade även på att avnjuta en enormt god kvällsmat på donken, godare kvällsmat finns inte.
sen åkte vi hem tills ella och tittade på idol. världens bästa låtar var temat, våra egna favorit låtar kom vi fram till var, ellen - so easy (även rustas reklam låt) emma - priset är skillnaden (öb) loui - you know what you want i me (idol)
okej ingen annan kommer tycka det här är roligt, MOVING ON


om tio minuter är det imorgon och imorgon ska jag springa en mil, festa sönder mig själv samt laga en god middag till mig själv... mohaha sug på den suckers.
hopp farmville laddar upp långsamt så jag får väl skriva lite till..

jag har lite problem med vad jag ska ha på mig imorgon, jag har SÅ mycket att välja på och jag är SÅ snygg i allt. förstår ni mitt problem??

farmville fortfarande inte klart.

ehm.

ehm.

jag kan bjuda på en rolig bild serie.
jag kikade igenom mina och andys bilder från cypern och ni vet ALLA gulliga par har massa pusskort, jag och andööö är inte ett gulligt par och har inga puss kort, men på cypern försökte vi är här resultatet:

                      
                            


efter ett antal misslyckade försök gav vi upp..


                             

här är vi i vårat mest romantiska esse.

FARMVILLEEEEEEEE måste gå

Kommentarer
Postat av: ÄMO

HAHAHAH fiifaan vad du är KUL! jag tror jag dog lite spontant denna lördagsmorgon, UNDERBART JU. priset är skiiiilllandeen tralala o ja tycker pusskortet var URgulligt ;)

2009-11-07 @ 10:19:51
Postat av: elsss

weihoohohooo.- jag kom in på din blogg för första gången på¨ett halv år;);) har även mailat dig angåeden du vet vad!!!!! pusselipussiss

2009-11-07 @ 11:23:50
Postat av: carolina

ni är så söta så :)

2009-11-08 @ 00:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback