far far away.

måndag, ett blankt papper. igen.
dagen började med en powerwalk runt bokskogen. Även idag mötte jag två rådjur, väldigt vackra varelser. (tack och lov såg inte alice dom, hon skulle jagat iväg och försvunnit.)
jag "lånade" även tvättmaskinen hemma på ljungarum.. så skönt att bli av med lite tvätt inför min egen tvättid på torsdag.

igår hade jag&frida hand om tipspromenaden, och roligt hade vi.. vi var väl inte så bra i början, jag kokade KOLSVART kaffe, och jag fick själv smaka, (ingen av oss tycker om kaffe) vi satte upp frågorna fel och jag tappade kaffesumpen på golvet, något positivt var att vi hittade 1,3 kg kladdkaka.

nu kan jag inte skriva mer. big boss kom. MORS ( men jag har mycket mer att berätta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback