funny things goes upp and down.

HEJ
igår tillbringade jag hela eftermiddagen samt kvällen till att hjälpa min älskade vän emma att flytta. vi flyttade allt på en dag. bra jobbat va? nu är man en smula trött på hennes trappor så att säg.
idag är mina axlar helt slutkörda och ömma. jag bar nog inte så bra men va fan.
men nu är iallafall det mesta på plats (stor eloge) på lördag ska jag och hon fixa det sista, det ska bli trävligt.

efter allt slit igår så blev det ingen bullbak, utan det ska jag göra typ nu. sen hittade jag även ett recept på en kladdkaka, en GI kladdkaka helt utan mjöl, det känns typ lika nyttigt som att äta en morot.
man kan lura sig själv allt bra. i allafall jag ska testa och baka denna ubernyttiga kladdkaka.

så ikväll blir det bullbak och efter det tacopaj och idolmys.
imorgon spinning, shopping med ems, sen blir det partaaay hos en viss liten födelsedagsbrud.
söndag tipspromenad med FRIDA. och hemligkvällsmathäng.



                             


                                                       I know some people search the world
                                                       To find something like what we have
                                                                                 ♥


Kommentarer
Postat av: Engi

TACK för allt mitt hjärta :)

2009-10-02 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback