matlollo

long time no see.
jag har haft en busy helg med andra ord, jag har:
nästan krockat
varit i eksjö och hämtat frida
köpt skor och ett armband på lindex IDA i eksjö fanns det nitarmband på lindex! woho det är i hålorna man ska leta. nu vet vi det.
varit hundvakt
haft en vuxenkväll med emma som inkluderade vin, lax och promenad.
sen har jag även ätit scones med mamma&annelie efter en och halv timmes promenad i skogen.

och för er som älskar lax testa det här:

lax+ feta ost + creme fraiche (franska örter) + citronpeppar + ugnsstekt potatis = SUPERGOTT


tänkte slänga in en träningsvecka måste ta tag i det igen.

måndag: aerobics 2 och ev fotbollsträning

tisdag: promenad och aerobics 2

onsdag: promenad och spinning
 
torsdag: promenad och kort löpning

fredag: vandring med mom&annelie alt, puls

lördag: VILA

söndag: fotbollstjejerna.

/ Louise

                             

                                                    jag och mina hårbollar i somras..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback