moving ON

idag började jag dagen (som jag alltid brukar) med en morgonpromenad, och nu har jag en crush på skogen, jag går och myser. det är så fint. och luften är så frisk. hundarna kan gå lösa och jag kan gå helt fritt.

sen måste jag bara berömma mig själv lite, idag kl 0715 efter att jag hade duschat lagade jag havregrynsgröt.
jag brukar aldrig och då menar jag aldrig göra frukost. så jag är lite stolt nu.
och med gröten i magen ska jag orka springa upp och ner i trapper, fram och tillbaka till ikea samt montera.
för idag ska jag hjälpa emma med flytten. jag och gröten är sjukt pepp.

sen ikväll ska jag baka kanelbullar (kanelbullens dag på söndag) för på söndag ska jag&frida ha hand om tipspromenaden på torpa, så alla ni som läser KOM och gå! och när ni kommit i mål kan ni köpa en av mina hembakade kanelbullar. låter inte det lite för bra?

på lördag är det födelsedagsmiddag hos en viss sjölander, det kommer bli top notch.
och imorgon blir det hemma mys med tacopaj och film. can't wait.

jobba lite kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback