spindeln, krukan, knåda degen.

HEY!

igår när jag fick lite tråkigt på jobbet raggade jag upp emma så gick vi en promenad i stadsparken,
maah vad fint det var! vi bestämde även att vi skulle träna ihop samma kväll, jag kollade upp vilka pass det fanns tillgängligt och spinningen var full, stationen var full(tack och lov) så det fick blir dans afro!
så vi lyssnade på bongotummor och gupade med rumpan en timma. det var faktiskt jobbigt, men dock inte så jätte spännande, kul att ha varit på kommer gå nån gång igen. såattdäe

efter träningen åkte jag och och vad möts man av? jo andy&hannes som köpt en fet jävla familjepizza.. jag blev så jävla sugen! men NEJ, har man tränat ska man äta bra mat, så jag gjorde gröt och mackor. och morötter. jo men visst.

idag började jag dagen med att gå runt bokskogen och efter att ha småkollat på motorsågmasakern igår vart jag livrädd typ hela tiden.. men jag överlevde. BRA VA?

ikväll blir det scones och slicka skålen. DET gillar vi.


                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback