VIRRPANNA?

idag gick jag in på min internetbank om ser tre konstiga dragningar, ett från BR blom 49 kronor, ett från beckman i varberg 526,65 kronor samt ett från Trobäcks BS AB 67,90 kronor. Jag försökte komma på när jag varit i vimmerby, varberg samt kristiansstad inom loppet av fem dagar samt köpt något.
jag kollade upp företagen, ett bensinbolag, ett trävaruhus och ett bildels nåt.

MAH tänker jag, detta har INTE jag shoppat loss på. Jag har ju bara varit i eksjö.
Jag ringer banken och efter många om och men efter ett antal svordomar till den elektroniska rösten kommer jag fram till en menlös röst. som inte fattade ett skvatt av mina bekymmer, hon ba du har ju dragit kortet och slagit din kod, har du inte varit i varberg?  NEJ säger jag med gråten i halsen. Jag var där för ett år sen lägger jag även till. hahaaaa jag trodde helt seriöst att mitt kort hade blivit skimmat.
Hon med den menlösa rösten spärrar mitt kort, och säger att jag ska få en ny kod. och att jag måste polisanmäla.  Min tanke ORKAA. det var ju inte så mycket cash. Bara kortet blev spärrat.

Sen ringer en tant, och säger att det är dragningar från PREEM men att namnen i dator blivit fel. GAAA
och JA jag har köpt frukost två dagar och tankat en dag. därav dragningarna. jag ska aldrig mer handla på preem. JOBBIGT.

Men nu får jag ju ett nytt kort och har inget betalkort på ett par dar, så ja. Jag är broken.

efter denna lilla incident vill jag aldrig att mitt kort ska skinnas, det var läskigt att inte veta vem som hade mina cash.

om nån skimmar mitt kort, får ni denna mördar blicken från mig...

                                 

TILL en rolig nyhet som ploppade upp precis på mejlen, jag fick mitt lönebesked från donken, och ja det var lite mer än jag räknat med. ca fyra gånger mer än jag trott

SÅ nu är jag glad :)



                                 


Kommentarer
Postat av: engi

HAHA dör..plus att det är min favobild ju, snygg.skimmad.sä

2009-10-16 @ 18:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback