26 månader

HEJ!
så var man hemma igen efter en vecka i solen, det var en perfekt resa, med inslag av ironi. 
Jag kan verkligen rekommendera att ni äter Halloumi ost på Cypern, för den var enormt GOD. 
annars gjorde vi det vanliga, solade, badade, åt, spelade kort, satt på pubar, tja ni vet. 

Väl tillbaka i Sverige frös man ju häcken av sig, detta på grund av min idioti tanke när jag drog på mig shorts.
Äsh tänkte jag så jävla kallt kan det inte vara och jag pallar inte gå i jeans i 30 grader, är ni med mig?
Men fy fan när vi gick ut i det svenska morgonvädret visade termometern ynka 10 plus. 

Men nu när man väl vant sig vid detta underbara väder så njuter jag för fulla drag, jag har sagt det förut och säger det igen, hösten är den absolut bästa årstiden. 
Älska höstlöv, varma kläder och en kopp varm choklad. 

Igår började jag träna igen, spinning pass på friskis, DET ÄR SÅ KUL.
Efter träningen cyklade jag hem och åt kvällsmat, och hey gröt är så himla gott.
Sen började den perfekta tv kvällen, Svenska hollywood fruar, det var så jäkla kul!
Jag ska lätt följa de blåsta men ack så roliga blondinerna..

JUST det hur kunde jag glömma, igår satt jag två timmar och tjugo minuter i frisörs stolen, och det resulterade i en ny hårfärg, spännande va?

Planer för dagen är
0730-1200 JOBB
1210-1400 Lunch med Linnéa (lax) sen en lång promenad i det härliga höstskogen
1400-1600 JOBB
Ikväll blir det aerobics, sen fussball! KUL att träffa laget (läs frida igen) hoho

Jag ska bli en hurtbulle. Började igår.



Kommentarer
Postat av: idahooooooooe

ny hårfärg? say whaaat tell me ! känner att jag är alldeles för djup inne i min tentaångest ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback