älskade älskade höst

jag måste bara säga att jag ÄLSKAR hösten.
Just nu sitter jag här med mitt höstfärgade hår och en mysig stickad poncho.
Dagen började jag med att gå en långpromenad i skogen med Linnéa och alla hundarna.
Visst det var lite kyligt i början men sen så, efter en uppförsbacke var man varm.
Allt är så mycket vackrare nu, ni ska se i strömsbergsskogen, ett fält är helt lila.

Min hurtbulle period går som på räls. Jag mår fantastiskt bra.
Och så måste jag berätta, jag är lite stolt över mig själv, som forna sockerberoende (okej jag har inte ätit godis och dylikt på tre dagar, men alltid något) igår efter spinningpasset och joggrundan kom jag hem, duschade och gjorde kvällsmat (äggmacka) mackan tog slut läskigt snabbt och jag tänkte, man jag har ju en chokladkaka (mörkchoklad med havssalt, enormt god) jag tänkte länge och väl på denna godbit, den gamla jag skulle ha ätit upp den i måndags, men nej vet ni jag tog inte en bit. Den lever fortfarande.
Ett steg i rätt riktning så att säga.


Håkan imorgon. Jag längtar. ♥


                            

L ♥ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback