die mother fucker DIE

jag och mina nya inneboende har fullt upp, jag jagar dom dom flyr.
jag hatar hatar hatar getingar, innan har jag inte brytt mig så värst men nu! FY FAN

något jag faktiskt lyckats med i veckan är att inte äta varken godis eller kakor, nu kör jag stenhårt på godis på helgerna. för jag är bara sååå duktigt.

resten av inlägget är bara för mig, ni behöver inte läsa, det är bara för att jag ska hålla reda på allt:

livet v.38 f.r.o.m onsdag
träning:
spinna x 2
fotbollsträning x 1 (plus avslutningsfika)
match x 1
promenad med Linnéa torsdag
kompis:
fika med ellen
idolkväll med frida, elin & johanna
lagfest
bio
a6 med frida lördag
familj:
hundvakt söndag
hundkurs söndag (?)
jobb:
onsdag-fredag 0730-1600
kärleken:
kommer tyvärr ikläm.. nu kanske ni ser hur lite tid vi tillbringar ihop, kalla mig aldrig toffel

v.39

jobb:
måndag-fredag 0730-1600
kompisar:
tillställning hos math lördag
emma flyttar fredag-söndag
familj:
kortspel söndag
träning:
fotbollen är slut för säsongen
så det blir spinning, löpning och aerobics
kärleken:
nu när jag tränar på egen hand kan jag vara hemma mer på kvällarna.

sen kommande helgen:
10/10 inflyttfest ida
24/10 högskoleprovet
24/10 inflyttfest emma
29/30/10-1/11 Norge
sen ska vi boka in en helg till växjö och en fredag/lördag ska vi boka bord på hemma så ska jag, andy& våran päron ut och käka.
sen ska jag besikta bilen och innan dess ska den städas och tvättas.
jag vet inte hur jag ska tackla allt, det är kul men stressande. är det såhär det är att vara vuxen?
isånnafall vill jag inte bli det.

nu ska jag kolla på idol! i min ensamhet, eller nej just fan jag har ju mina getingar.. trevligt sällskap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback