och det blir bara värre..

som sagt är detta ingen höjdar dag för min del.
MEN måttet är rågat nu.
när jag steg innanför dörren och in i mitt kök möts jag har säkert 75-125 getingar i mitt MITT fönster. stora som hus var dom och sega. (aka dom ska dö)
jag får panik, jag ni läste rätt P A N I K.  som tur är hade grannen ovanför samma problem och hade redan ringt fastighetsskötaren, jag sprang ut i trappen och frågar vänligen men bestämt om han kan hjälpa mig, han fick en smärre chock och sa detta var värre än jag trott.
denna vänliga man hjälpte mig få ut alla jävla getingar och sa åt mig att tejpa för hela kryddhyllan, sagt och gjort anitcimex kommer imorgon.

när jag trodde jag fått tag i alla gick jag runt och kollade, det satt ca 10 stycken i varje fönster aka 30 till. men dom sög jag upp med dammsugaren och sedan tejpade jag igen röret.
jag är inte rädd för getinger, men nu är jag faktiskt skärrad, jag fattar inte vart dom kommer ifrån efter att jag tejpat igen har tre jävlar till kommit fram.

jag går med tofflor inne för att inte trampa på dom, och jag går på helspänn, totalt stressad. det ska blir skönt att åka och träna, men inte så kul att komma hem, tänk om det blir så igen...
det är väldigt obehagligt måste jag säga.
och naturligtvis är andy inte hemma idag. så jag får göra allt jobb, ingen anna anka här inte.

nu ska jag vila, en välbehövd vila. 



                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback