PS. I love you



                       
Urban Outfitters Oversized Mirror Watch, Vest, Cotton On Wonderland's White Rabbit, Cotton On Ditzy Fleur Leggings



igår var jag tillbaka på fotbollsplanen, och det är så kul. Torpa ff är vekligen underbart. Bäst på träningen var när vi skulle lira på slutet, jag, elin & friday kom i ett lag (aka dreamteam)
under träningens gång luskade jag fram att en viss emma skulle komma efter träningen. för att tillbringa kvällen med Friday, jag var inte sen att haka på. Så efter träningen var det raka vägen till Frida och där åt vi goaste kvällsmaten, pannkakor! En väldigt kul kväll, och spontan så att säg.

later on ska jag spinna med min mamma. Det ska bli skönt att få röra på sig lite. sen ska jag även ge mig ut på en joggingrunda med Linnéa. Dags att ta tag i det nu.

Jag längtar så till på fredag, ska bli nice att dra ner till Göteborg, shoppa, gå på konsert, umgås. Håkan Hellström♥
På lördag blir det kräftskiva, jag ska bara inhandla en flaska vin och hitta något att ha på mig (göteborgs shopping kanske)
En annan toppen grej är att min bror kommer hem imorgon, det var ett tag sen man såg den lilla parvlen.
När han är hemma har han lite saker han vill göra, så på söndag ska vi gå på KIbox!

Idag lagade jag en sån go lunch, tacopaj sen satte jag mig framför tv och såg ett avsnitt av Top Model. Det var en kanonlunch.
Nu ska jag jobba och sen ska jag gå ut och gå med mina små älsklingar.

♥ andypandy

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback