BITTERKOSSA

varning för bittert inlägg, men varför har människor så lätt får att trycka ner andra och påpeka allt man gör fel, men att det ska vara så himla svårt att säga bra?
konstruktiv kritik må vara bra, om man vill förbättra sig. men man blir inte bättre om det enda man får höra är vad man kan förbättra. jag är sämst på att ta åt mig när någon säger att man gör något bra, kanske för att jag inte får höra det så ofta eller kanske för att jag inte tror på mig själv.
jag kommer aldrig fjäska mig fram i livet. no mather what. och jag är så trött på att man ska behandlas olika beroende på om man skickar sms varje dag eller ringer. okej, snart blir det personligt.

jag tror att jag ska vara med och träna med laget, men hoppar matcherna, dom ger inte mig ett smack ändå.
inte som det känns idag. jag har inget sug är inte taggad eller motiverad för fem öre.
och om jag ändå bara är förbättringsbar borde ju min plats lätt fyllas ut.
ush var sur jag var. aldrig mer.

NU ska jag krypa till kojs. och somna sött. imorgon ska jag vakna som en ny människa och du ska aldrig mer få mig så påverkad. dina ord är tomma. meningslösa.

älska blogg. nu är jag rensad och har fått ur mig min ilska.
tackar för det bloggis.


natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback