fabulous fish

torsdag 0947.
igår var jag på spinning, min kära mor bangade då hon hade åkt på migrän, jag blev en smula besviken, det är inte kul att spinna själv. men jag gjorde det. jag var nära flera gånger att avboka och tänkte jag kan ju springa istället, puh.(ofta tänker ni) men jag tog mig till stan, och spinnade. och inför sista låten blev jag så jäkla hungrig, ni vet nästintill blodsockerfall, det enda jag kunde tänka på var att jag skulle köpa en banan efter.
sagt och gjort. efter bananen var jag inte 100 procent nöjd, så jag tog svängen förbi ica, tänkte jag. efter två felkörningar gav jag upp och åkte till willys istället. jag var så jäkla hungrig och som alla vet ska man inte handla när man är hungrig. jag fick med mig lite onödigt hem. allt jag såg och var sugen på åkte ner i kundkorgen. hem fick jag med mig, lyxräkor, fisksoppa, halloumiost, toastbröd, bananer, en liten chipspåse och ciabattabröd.
kom hem, matmatmat, möter andy och han säger det finns en halv kebabrulle i kylen om du vill ha.

TOPPEN. verkligen. inte. jag hoppar kebaben och gör mig två toast med rökt kyckling och ost. sen smaskade jag i mig min lilla chips påse sen var jag nöjd.

ytterligare positiva saker med mitt matshopping är att idag blir det förstklassig lunch, soppa, lyxräkor och ciabatta och inte vilka ciabatta som helst. det är sånna man gräddar själv i ugnen. där ja.

JA, där fick ni en uppdatering om mina mattankar.


                               


alice kan vara den sötaste, hon och Ozzy ligger och sover i solen, helt plötsligt börjar alice vifta på svansen (hon sover fortfarande) ozzy som ligger med huvudet vid hennes svans vaknar och kikar trött runt och sen på mig.alice fortsätter vifta på sin lilla svans, man kan ju undra vad hon drömmer om. mig kanske? ja jag tror det.

ikväll är det löpning och fotboll. me like.

NU jobb, sen lunch, promenad och passfoto. YES.

xxx


Kommentarer
Postat av: els

hahah det är rätt. mat är livet. höööhö vad ska vi äta på lördag? vi måste ha mkt käk så vi orkar med provet liksom!

2010-04-08 @ 11:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback