like you care.

                                

längtar tills i sommar, till tredje filmen. filmerna och böckerna är genialiska, och ni som inte kan se och förstå det, tja ni är bara känslomässigt efter. eller bara dryga..

idag cyklade jag (igen!) kallt som satan var det ute. föjfan. skinnjackan räckte verkligen inte. men men. när jag väl kom fram svettades jag som en liten gris. (om dom nu svettas) och sitter här och funderar på vad jag ska käka idag. pappa är i sthlm och jag cyklade. och orka cykla fram och tillbaka till lj, för lite käk. nej. jag har ju mina shaker. får la sörpla dom idag. GOTT.
ikväll ska jag "jobba" på j-södra matchen, jag ska buffla på mig extremt varma kläder. för jag ska stå still i ca tre timmar. MAH.

nu ska jag gå och dricka upp min frukost. gotteligott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback