Live the life you love, and love the life you live

måndag.
och jag upptäckte precis världens bästa måndagsnyhet, hoffmaesto&chraa är bokade till Hultsfred!
så nu sitter jag med världens leende på läpparna. och har precis klistrat ihop en enorm spellista med många av banden som ska till hultsfred. i år ska jag känna igen mer än ett band.. MAHA

planerna för idag är simpla. jobba, gå en långpromenad med hundarna i det fina vädret (måste även gå in mina nya ursnygga gråa converse) och efter jobbet ska jag spinna.
sen kan jag gissa på att jag hamnar i soffan ikväll med mitt favosjukhusgäng.
men vad vet jag. en stund på balkongen är också givet. älska att ha balkong med kvällssol.
och ikväll är det ju bästa tvkvällen!  hur kunde jag glömma? greys får vänta.

                      


du är solen i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback